Πληρωμές | Αποστολές | Επιστροφές

Τρόποι Πληρωμής

  • Πληρωμή με πιστωτική και χρεωστική κάρτα μέσω Stripe

Το ηλεκτρονικό κατάστημα coverme.gr συνεργάζεται με την Stripe για την υπηρεσία πληρωμής με πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες. Η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα είναι μία απόλυτα ασφαλής μέθοδος πληρωμής για τους πελάτες μας. Η εταιρεία MOYSIADOU GENERAL TRADING LTD δεν θα έχει ποτέ γνώση των πληροφοριών της κάρτας σας ή του λογαριασμού σας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντα να αναγράφεται στην κάρτα. Κατά την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας, η συμφωνία αγοράς πραγματοποιείται αφού ολοκληρωθεί η μεταφορά της πληρωμής σας.

  • Πληρωμή μέσο τραπεζικής μεταφοράς.

Στο email μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε τα IBAN μας για Κύπρο και Ελλάδα για να προχωρήσετε στην μεταφορά. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το ID της παραγγελίας σας ως αποδεικτικό πληρωμής. Η παραγγελία σας δε θα αποσταλεί μέχρι να γίνει εκκαθάριση του ποσού στο λογαριασμό μας.

Πληρωμή στο κατάστημα.

Ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής αφορά παραγγελίες με τρόπο αποστολής «Παραλαβή από το

κατάστημα». Στην συγκεκριμένη περίπτωση μπορείς να πληρώσεις είτε με μετρητά είτε με

πιστωτική/χρεωστική κάρτα.

Να θυμάσαι ότι η πληρωμή στο κατάστημα γίνεται μόνο στο καταστήματα  Cover me  ενώ δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων για τις παραγγελίες που πληρώθηκαν με αυτόν τον τρόπο.

Τρόποι Αποστολής

Εντός Κύπρου:

Υπάρχουν 2 τρόποι να παραλάβετε την παραγγελία σας

  1. με courier
  2. επιλέγοντας παραλαβή από κατάστημα Cover me.

Για αποστολή με Courier.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την  εταιρεία Γενική Ταχυδρομική , η οποία παρέχει μεγάλο δίκτυο διανομής σε όλη την Κύπρο και την Ελλάδα για να μπορείτε να  εξυπηρετείστε άμεσα.

Εναλλακτικά μπορείτε να ζητήσετε να γίνει παράδοση σε κάποιο κοντινό σας κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας courier.

Για παραλαβή από το κατάστημα Cover me.

Έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία σας και από το φυσικό μας καταστήματα χωρίς καμία επιβάρυνση..

Εξωτερικό :

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας στον χώρο σας, επιλέγοντας αποστολή με courier . Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείτε μέσω email για τον αριθμό αποστολής του πακέτου σας.

Σε κάθε περίπτωση πιθανά έξοδα εκτελωνισμού επιβαρύνουν τον παραλήπτη.

Χρόνοι Αποστολής

Όλες οι παραγγελίες εξυπηρετούνται από την αποθήκη μας εντός 2 εργάσιμων ημερών από την στιγμή που θα καταχωρηθούν στο σύστημά μας.

Το χρονικό διάστημα αυτό ενδέχεται να αυξηθεί σε περιόδους εκπτώσεων ή προσφορών.

Επίσης ο παραπάνω χρόνος ενδέχεται να τροποποιηθεί σε περίπτωση ανωτέρας βίας. Τα γεγονότα ανωτέρας βίας συνιστούν καταστάσεις όπως πόλεμοι, δυσμενείς καιρικές συνθήκες, γενικές απεργίες, αεροπειρατείες, θεομηνίες κλπ.

Για το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για την αποστολή των παραγγελιών συμβουλευτείτε τον πίνακα παρακάτω:

Χώρα

Χρόνος Παράδοσης

ΕΛΛΑΔΑ

 

Αττική & μεγάλες πόλεις

2-5 εργ. ημέρες

Χερσαίοι & νησιωτικοί προορισμοί

2-5  εργ. ημέρες

Δυσπρόσιτες περιοχές

2-5 εργ. ημέρες

ΚΥΠΡΟΣ

1-3 εργ. ημέρες

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (Ευρώπη & Διεθνείς Προορισμοί)

1-10 εργ. ημέρες

Οι παραδόσεις των αποστολών γίνονται εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται ημέρες επίσημων τοπικών αργιών) μεταξύ 09:00πμ – 17:00μμ.

Σε κάθε περίπτωση το παραπάνω ενδέχεται να τροποποιηθεί με βάση την εκάστοτε ταχυμεταφορική. Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε καθυστέρηση προτείνουμε να μας δίνετε πάντα έναν αριθμό κινητού  τηλεφώνου, προκειμένου να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας η εταιρεία ταχυμεταφορών σε οποιαδήποτε περίπτωση κωλύματος.

Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής

Ολοκλήρωση παραγγελίας και πληρωμή. Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης: Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 8.00 πμ μέχρι 17.00 μμ.

  • Έξοδα αποστολής εντός Κύπρου
    • Παράδοση στην πόρτα σας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής – 4,00 €*.
  • Έξοδα αποστολής σε Ελλάδα
    • Παράδοση στην πόρτα σας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής – 15,00 €*.
    • Παραλαβή του δέματος από το κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής – 8,70 €*.

*Σε περίπτωση που η διεύθυνση σας είναι καταχωρημένη ως δυσπρόσιτη περιοχή στην Γενική Ταχυδρομική το πακέτο σας θα το παραλάβετε από το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής.

Αποστολές σε Λοιπές Χώρες

Για αποστολές σε λοιπές χώρες που δεν αναφέρονται παραπάνω, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. +357 95590330 ή info@coverme.gr

 

Ασφάλιση αποστολής

Το cover me.gr σε συνεργασία με τη μεταφορική, έχει την ευθύνη της μεταφοράς & παράδοσης της παραγγελίας σας. Αφού την παραλάβετε η ευθύνη μεταφέρετε σε εσάς. Επίσης στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων στην εταιρεία μας η ευθύνη είναι στον πελάτη.

 

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

– Το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί και δεν είναι πια διαθέσιμο: Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

– Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

– Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Νόμισμα συναλλαγής

Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε Ευρώ (€).

 

Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Για λόγους υγιεινής στα εσώρουχα και τις ειδικές προσφορές ( clearance ) της εταιρείας Coverme.gr, δε γίνονται δεκτές οι αλλαγές.

Στην Cover me έχουμε σαν στόχο να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία και να παρέχουμε όσο το δυνατό περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα μας, την ποιότητά τους και την εφαρμογή τους. Στην περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι με το/τα προϊόν/τα που παραλάβατε μπορείτε να προχωρήσετε σε αντικατάστασή τους ή να πάρετε τα χρήματά σας πίσω. Το παραπάνω ισχύει για παραγγελίες και προϊόντα που συμμορφώνονται με τους παρακάτω όρους:

-Οι αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14  ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους και μόνο προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς ή την κάρτα αλλαγής. Απόδειξη της ημερομηνίας παραλαβής αποτελεί η σφραγίδα του courier, η έντυπη ή ηλεκτρονική υπογραφή σας.

-Το/τα προϊόν/τα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, ίδια με αυτή της αρχικής, να μην έχει φορεθεί, να φέρει όλα τα καρτελάκια,  χωρίς φθορές, λεκέδες ή αλλοιώσεις.

-Το/τα προϊόν/τα πρέπει να επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία ενώ όπου παρέχονται προστατευτικές θήκες θα πρέπει να επιστρέφονται καθώς θεωρούνται μέρος του προϊόντος.

-Το/τα προϊόν/τα θα πρέπει να έχει αγοραστεί από το www.coverme.gr

-Όλες οι αλλαγές γίνονται με βάση την τιμή αγοράς. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις αλλαγής σε χρώμα ή/και μέγεθος στον ίδιο κωδικό προϊόντος. Το ίδιο ισχύει και στις περιπτώσεις που η αγορά γίνεται με την χρήση προωθητικού κουπονιού ή μετά την εφαρμογή έκπτωσης.

-Στην περίπτωση επιστροφής περισσότερων από 1 προϊόντα που αφορούν την ίδια παραγγελία θα πρέπει να σταλούν όλα μαζί και ταυτόχρονα.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Για την αλλαγή/επιστροφή προϊόντων ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

Σε κάθε περίπτωση καλέστε μας στο +357 95590330 για Κύπρο.

ή για +30 69 484 88 900 Ελλάδα

Επιστροφές από Κύπρο

1.Συμπληρώστε τα στοιχεία της αρχικής σας παραγγελίας στο έντυπο επιστροφής, καθώς και τους κωδικούς των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Θα μας βοηθήσετε να γίνουμε καλύτεροι αν συμπληρώσετε τον λόγο που επιστρέφετε το/τα προϊόν/τα.

-Κατεβάστε από εδώ το έντυπο επιστροφής.

2α. Στην περίπτωση της Αλλαγής – Συμπληρώστε τους κωδικούς των νέων προϊόντων που θέλετε να παραλάβετε & καλέστε μας στο +357 95590330 για να κάνουμε την δέσμευση τους.

2β. Στην περίπτωση της Επιστροφής Χρημάτων – Σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έγινε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, συμπλήρωσε τον αριθμό IBAN, τον αριθμό λογαριασμού & το ονοματεπώνυμο δικαιούχου της τράπεζας που θέλετε να γίνει η επιστροφή χρημάτων. Στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα η πίστωση των χρημάτων γίνεται στην κάρτα. Στις παραπάνω περιπτώσεις αφαιρείται το κόστος αποστολής, αν υπάρχει, που για την Κύπρο είναι 4,00 €.

3.Κάλεσε την εταιρεία ταχυμεταφορών που σας έφερε την παραγγελία ( Γενική Ταχυδρομική ) και ενημερώστε τους να έρθουν να παραλάβουν το πακέτο προς επιστροφή ή παραδώστε το στο πλησιέστερο σε σας κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφές από Εξωτερικό

Η επιστροφή των προϊόντων από χώρες του εξωτερικού γίνονται με χρέωση του πελάτη και μόνο με την χρήση ανιχνεύσιμης υπηρεσίας μεταφοράς (courier).

Αφού συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής, απλά συσκευάστε το προϊόν στο κουτί που το παραλάβατε και στείλτε το πίσω σε εμάς. Τα στοιχεία επιστροφής μπορείτε να τα βρείτε πάνω στο έντυπο επιστροφής.

-Κατεβάστε από εδώ το έντυπο επιστροφής.

Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας μέσα στις επόμενες εργάσιμες ημέρες πραγματοποιείται η επιστροφή των χρημάτων, αφαιρουμένου, αν υπάρχει, του κόστους αποστολής,που για την Ελλάδα είναι 15,00 €.

Αν επιθυμείτε να αλλάξετε/αντικαταστήσετε ένα προϊόν που αγοράσατε θα πρέπει να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία και να μας επιστρέψετε αυτό που δε θέλετε να κρατήσετε.

Σημαντικά:

-Όλες οι επιστροφές θα γίνονται στην διεύθυνση : Cover me  Αφροδίτης 7 8015 Πάφος.

-Οι αλλαγές/επιστροφές  επιβαρύνονται με τα εκάστοτε μεταφορικά έξοδα.

-Δεν μπορούμε να δεχτούμε αλλαγές σε προϊόντα που αγοράστηκαν από άλλες επιχειρήσεις – καταστήματα, εκτός από την Coverme.gr.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων στο Κατάστημα Cover me

Μπορείτε να κάνετε την αλλαγή σας στο κατάστημα Cover me, αρκεί να πληρούνται οι όροι που αναφέρονται παραπάνω.

Στο κατάστημα Cover me δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων. Για να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας θα πρέπει να ακολουθήσετε τη Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων που ορίζεται παραπάνω.

Τα παραπάνω δεν μπορούν να ισχύσουν στις περιπτώσεις που δεν έχει γίνει σωστή χρήση των προϊόντων.

Περιπτώσεις Ελαττωματικών ή Λάθος Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με ένα ίδιο προϊόν (βάσει διαθεσιμότητας) ή θα επιστρέφεται στον πελάτη η αξία του προϊόντος αυτού. Στην ατυχή περίπτωση που παραλάβατε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν επικοινώνησε μαζί μας στο info@coverme.gr ή στο +357 95590330 / +306948488900.

-Τα έξοδα αποστολής στην περίπτωση του λάθος ή ελαττωματικού προϊόντος, επιβαρύνουν την Cover me.

-Στην περίπτωση που παραλάβουμε προϊόν το οποίο δεν είναι ελαττωματικό, τότε ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τυχόν έξοδα αποστολής αν υπάρχουν.

Πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών

 

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας είναι δυνατόν να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί διαγραφή . Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει τιμολογηθεί/αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το (+357) 95 590 330 και θα αναλάβουμε εμείς την ακύρωσή της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί αλλά δεν την έχετε παραλάβει ακόμη και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο (+357) 95 590 330 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για όλες τις επιλογές σας.

Close Το Καλάθι μου
Close Λίστα επιθυμιών
Recently Viewed Close
Close
Categories